Gradnja Pelješkog mosta i završetak autocesta

P.V.

“Dovršiti izgradnju autocestovne mreže te izgraditi obilaznice velikih gradova i poveznice regionalnih pravaca na autoceste (uključujući Pelješki most i autocestu do Dubrovnika)”, obećao je HDZ pod vodstvom Andreja Plenkovića u programu s kojim je izašao na parlamentarne izbore 2016. godine.

Najambiciozniji dio ovog projekta, famozni Pelješki most, mogao bi u izgradnju krenuti već ove godine. Resorni ministar Oleg Butković najavio je to 18. rujna 2017. u razgovoru za Hrvatski radio. Javni natječaj je proveden, a Hrvatske ceste kao nositelj projekta moraju odabrati najbolju između tri ponude koje su ušle u završni krug natječaja. Ponude su dostavili austrijski Strabag (2,6 milijardi kuna bez PDV-a), talijansko-turski konzorcij Astaldi-Ictas (2,5 milijardi kuna bez PDV-a) i kineski China Road and Bridge (2 milijarde kuna bez PDV-a). Na internetskoj stranici Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture javnosti je dostupan i hodogram aktivnosti na projektu izgradnje Pelješkog mosta.

Očekuje se da će izgradnja mosta trajati tri i pol godine, odnosno da bi Pelješki most za promet mogao biti otvoren najranije 2021. godine.

Vlada RH u svibnju je donijela Program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2017. do 2020. godine, a u koji sadrži listu projekata koji bi trebali biti provedeni u predmetnom razdoblju. Ukupno bi se u izgradnju državnih cesta između 2017. i 2020. trebalo uložiti 5,7 milijardi kuna. Hrvatske autoceste u međuvremenu također nastavljaju provoditi aktivnosti shodno svom godišnjem planu građenja.

 

Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Uočili ste neku izjavu za koju vjerujete da bi je Faktograf trebao obraditi? Želite nas upozoriti na neodgovorno ponašanje političara? Pišite nam na info@faktograf.hr ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.


Iz kategorije "Obećanja"