Lažan oglas Facebook stranice „Lidl HR“ izazvao je veliki broj reakcija i dijeljenja na društvenim mrežama. U manje od 24 sata lažni oglas podijeljen je preko 1000 puta.
„Dobar dan i ove godine kao i prosle, pravimo jednu nagradnu igru sto se tiče Lidl SuperMarketa. Dijelimo 50 vaucera vrednosti 500kn“, napisano je na lažnoj stranici. Sama rečenica sročena je nezgrapno i s gramatičkim pogreškama, a već bi to trebao biti ozbiljan znak upozorenja korisnicima od kojih se dalje traži da lajkaju stranicu i dijele ovu objavu.
Zbog lažnog oglasa i Facebook stranice reagirao je i trgovački lanac Lidl na svojoj službenoj Facebook stranici.
„Poštovani kupci, zbog pojave lažne stranice trgovine Lidl pod nazivom Lidl HR, s kojom se lažno predstavljaju i dijele nagrade, upozoravamo vas kako je ovo JEDINA službena stranica Lidla. Kako bi osigurali svoju vjerodostojnost i zaštitili vas od prijevara, lažna stranica je prijavljena“, napisali su iz Lidla.
Ovo nije prvi put da se Lidl susreće s kreiranjem lažnih stranica i oglasa. Primjerice, prošle godine kreirana je lažna stranica „Lidl HR“, a njezini kreatori pokušavali su doći do osobnih podataka korisnika i korisnica Facebooka.