Razotkriveno

Facebook stranica “BB zabava” puna je lažnih nagradnih igara

Foto: Facebook stranica BB zabava

Facebook stranica „BB Zabava“ obmanjuje korisnike Facebooka reklamirajući lažnu nagradnu igru. Navodno sretnim dobitnicima koji lajkaju njihovu stranicu „poklanjaju kuhinje“.

„PRVIH 447 KOJI LAJKUJU NASU STRANICU TE PODELE OVU SLIKU DOBIJAJU KUHINJEEE!“, navode na svojoj stranici. Ta je objava podijeljena preko tisuću puta.

Međutim, fotografija koja prati tekst očigledno je preuzeta sa servisa za kupovanje fotografija. Autor fotografije, kako je potpisan na stranici Adobe Stock, jest Joe Gough. Pokazuje to korištenje alata ReverseImageSearch.

Na istoj stranici je nekoliko dana ranije objavljena i fotografija vrtna ljuljačka koja je, prema svemu sudeći, naprije objavljena još 2015. godine u online dućanu Meilleur Vendeur. Administratori stranice i u toj objavi lažno tvrde da poklanjaju ljuljačku u nagradnoj igri.

Posebno je izdvojena objava koju je podijelilo gotovo 900 osoba, a u kojoj se navodno dodjeluju mobiteli.

„Pošto smo dokazali da ne lažemo sponzor je odlučio da napravimo još jednu nagradnu igru. ? Poklanjamo ova 3 telefona za 3 sretna dobitnika! ? Sve sto treba da učestvujete jeste: 1. Lajkujete sliku i podelite (JAVNO) 2. U komentar upišete boju koju želite (bela, zlatna, siva) 3. Lajkovati našu stranicu ako već niste ( OBAVEZNO ) 4. Podelite sliku ( JAVNO ) IZVLAČENJE JE ZA 5 DANA U 22:OOH!“, doslovno je napisano u objavi dana devetog rujna.

Navedeni rok za „nagradnu igru“ prošao je, rezultati nikada nisu objavljeni, a administratori i dalje ističu ovu objavu, a korisnici Facebooka i u trenutku pisanja ovog teksta javljaju se u komentarima.

Faktograf je opširno pisao o lažnim Facebook profilima i stranicama – kako varaju, tko ih kreira i kako se na njima zarađuje – a više možete pročitati ovdje.

Facebook
WhatsApp

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.