Razotkriveno

Konzum ne dijeli bonove od 500 eura i poklon vrećice ako pogodite broj pasa na vizualu

Iz Konzuma su za Faktograf potvrdili da natječaj nema nikakve veze s tom kompanijom.
HINA/ Lana SLIVAR DOMINIĆ/ lsd

Na Facebook stranici “Konzum Fans” pojavio se lažni nagradni natječaj (arhivirano ovdje) koji nema nikakve veze s Konzumom, a cilj mu je povećanje vidljivosti stranice i prikupljanje osobnih podataka građana.

? Pravimo zabavu! ✨
Do sada nitko nije pogodio koliko je pasa na fotografiji. Još nema pobjednika, tim @Konzum privukao je shopping kartice od 500 € i 250 poklon vrećica za prvih 500 ljudi. Tim će izravno kontaktirati sve dobitnike.
Vaučer možete iskoristiti u bilo kojoj našoj agenciji ✨

Screenshot/Facebook

Lažni nagradni natječaj na stranici “Konzum Fans” objavljen je 9. kolovoza, a od objave je prikupio 17  dijeljenja, 54 komentara i  8 ostalih reakcija.

Od korisnika se traži da pogode koliko se pasa nalazi na vizualu koji su priložili, a za prvih 500 ljudi koji pogode obećavaju se Konzumove poklon kartice od 500 eura i 250 poklon vrećica, a nakon što budu odabrani, kontaktirat će ih se i trebat će poslati svoje podatke.

Konzum: Natječaj nema nikakve veze s nama

Iz Konzuma su za Faktograf potvrdili da se radi o lažnom nagradnom natječaju.

“Facebook stranica Konzum Fans, kao i natječaj na stranici koji se provodi u ime Konzuma, nisu povezani s Konzumom. Stranicu smo prijavili Facebooku te pozivamo i naše pratitelje da učine isto”, poručuju iz Konzuma.

Poručuju da se svi nagradni natječaji na Facebooku organiziraju putem službene Facebook stranice Konzuma.

Samim pregledom stranice lako je utvrditi da se ne radi o službenoj Facebook stranici Konzuma. Naime, prva objava na stranici je upravo taj spomenuti nagradni natječaj, u opisu stranice nema nikakvih podataka, a stranica ima samo 6 pratitelja.

Lažni nagradni natječaji česta praksa

Lažni nagradni natječaji kojima se želi povećati doseg stranica, prodati skupe mobilne usluge ili namamiti korisnike na pretplatnički ugovor u Hrvatskoj su postali učestala praksa, o čemu je Faktograf pisao u više navrata.

Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.

Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.

Facebook
Threads

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.