Ne, dm ne dijeli “30 bonova od 999 kuna”

A. Br.

“Važno! Dragi svi, na Facebooku se pojavila lažna stranica pod nazivom „DM Hrvatska“. Obavještavamo vas da ta stranica nije ni na koji način povezana s našom autentičnom stranicom koju možete raspoznati po plavoj kvačici koja se nalazi uz naziv „dm drogerie markt Hrvatska“, kao što možete vidjeti na ovoj fotografiji. Sukladno tome, pozivamo vas da se ne prijavljujete na lažni nagradni natječaj organiziran na stranici „DM Hrvatska“. Hvala vam na pažnji i razumijevanju te nas nastavite pratiti na našoj službenoj Facebook stranici!”, navodi se na službenoj Facebook stranici dm-a u Hrvatskoj.

Lažna stranica nazvana “dm drogerie markt” tvrdi da će korisnici Facebooka koji poslušaju njihove upute dobiti mogućnost izvalačenja u nagradnoj igri kojom dodjeljuju “30 poklon bonova u iznosu od 999 kuna”. Administratori ove lažne stranice, kao što je to nerijetko slučaj, zapravo pokušavaju na prevaru doći do većeg dosega svoje lažne stranice kako bi se dočepali osobnih podataka lakovjernih osoba.

Na službenoj stranici dm-a Hrvatska tako je jedna korisnica Facebooka napisala da je skoro “nasjela na lažnu nagradnu igru”.

“Nažalost i ja sam nasjela jer sam lajkala. Poslali su mi poruku da sam dobila nagradu od 999 kuna,da pošaljem preslik osobne ili putovnicu te adresu stanovanja i broj mob.
Sreća da sam potražila vašu stranicu i vidjela da je to làžno”, napisala je.

Da ova kompanija učestalo ima poteškoća s pokretačima lažnih stranica, bilo da je riječ o lažnim nagradnim igrama ili oglasima za zapošljavanje, pokazuje i činjenica da na službenim stranicama kompanije još od 2014. imaju upozorenja za one one koji su zainteresirani za posao u toj kompaniji.

“Obavještavamo javnost kako pojedinci građanima lažno nude posao u dm-u u zamjenu za novčanu kompenzaciju te im jamče početak radnog odnosa putem lažnih obavijesti i ugovora o radu”, navode u toj objavi.

Podsjećamo, verificiranost službenih Facebook stranica kompanija ili osoba, pokazuje plavi znak s kvačicom, službenom oznakom dodjeljuje Facebook.

Faktograf je ranije pisao opširno pisao o lažnim Facebook profilima i stranicama – kako varaju, tko ih kreira i kako se na njima zarađuje – a više možete pročitati ovdje.

 

 

Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Uočili ste neku izjavu za koju vjerujete da bi je Faktograf trebao obraditi? Želite nas upozoriti na neodgovorno ponašanje političara? Pišite nam na info@faktograf.hr ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.


Iz kategorije "Provjera točnosti"