Razotkriveno

Ne, Coca-Cola vam neće pokloniti novi auto

Facebookom se širi još jedna lažna nagradna igra sa stranice koja zloupotrebljava brend Coca-Cole.

Kako bismo proslavili 30. rođendan @Coca Cole, poklanjamo HYUNDAI 2022 za naše nasumične pratitelje koji podijele i utipkaju (Gotovo) prije 20. listopada u 18 sati!“, tvrdi se u postu (arhiviran ovdje) objavljenom na Facebooku.

Screenshot Facebook

Post je podijeljen gotovo 700 puta, ima više od 300 komentara te više od 300 oznaka ‘sviđa mi se’. Objava je pregledana više od 850 tisuća puta. Kada korisnici komentiraju objavu, stiže im komentar od same stranice ‘Slovenija Fans Coca-Cola’ da moraju ‘lajkati’ stranicu te objavu podijeliti u minimalno osam aktivnih grupa, čime se doseg objave širi.

Ne nasjedajte, radi se o prevari!

Stranica ‘Slovenija Fans Coca-Cola’ kreirana je 3. prosinca 2021. godine te ju prati 28 tisuća korisnika Facebooka. Na Facebook profilu nema niti ikakvih podataka o njegovim administratorima ili nekoj drugoj tvrtki koja bi dijelila automobil.

Coca-Cola Hrvatska odgovorila je na upit Faktografa i potvrdili su nam da se radi o lažnoj nagradnoj igri te da Coca-Cola Hrvatska niti na koji način nije povezana s navedenom stranicom. O lažnim nagradnim igrama povezanim sa stranicom “Slovenija Fans Coca-Cola” Faktograf je već pisao.

Razne prevare vrlo su česte na Facebooku. O lažnim nagradnim igrama na Facebooku Faktograf je pisao više puta. Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.

Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.

Facebook
Twitter

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.