Na Facebook profilu 𝑷𝑬𝑷𝑪𝑶,ᶠᵃⁿˢ pojavila se nova lažna nagradna igra (arhivirano ovdje) u ime brenda Pepco. Korisnicima koji pogode broj pataka na slici obećaju se nagrade:
“🎊Nᴀ ᴘʀᴏsʟᴀᴠɪ @PEPCO ʀᴏđᴇɴᴅᴀɴᴀ, sᴠɪ ᴋᴏᴊɪ ᴜsᴘᴊᴇšɴᴏ ᴘᴏɢᴏᴅᴇ ʙʀᴏᴊ ᴘᴀᴛᴀᴋᴀ ɴᴀ sʟɪᴄɪ ᴅᴏʙɪᴄ́ᴇ ᴇᴋsᴋʟᴜᴢɪᴠɴᴇ ɴᴀɢʀᴀᴅᴇ ᴜ ᴠɪᴅᴜ ᴘᴏᴋʟᴏɴ ᴠʀᴇᴄ́ɪᴄᴀ, ɢᴏᴛᴏᴠɪɴᴇ ɪ ᴠᴀᴜᴄ̌ᴇʀᴀ ᴢᴀ ᴋᴜᴘᴏᴠɪɴᴜ. 💚 Sʀᴇᴛɴᴏ 💚💚💚”
Nagradna igra je objavljena 23. studenog, a do trenutka pisanja ovog teksta prikupila je 65 dijeljenja, 25 kometara i 6 ostalih komentara.
Još jedna u nizu lažnih igara
Radi se o još jednom u lažnih nagradnih igara kojima se prevaranti služe kako bi prikupili osobne podatke korisnika. Naime, Facebook stranice ne mogu se same javljati korisnicima u privatne poruke, ali ako netko od korisnika komentira objavu, onda je to moguće. Pepco Fans, naime, nije službena stranica Pepca u Hrvatskoj. Službena Facebook stranica Pepca Hrvatska ima više od 142 tisuće pratitelja i detaljno ispunjene sve podatke u opisu stranice, dok stranica Pepco Fans ima svega jednog pratitelja, nema naslovnu fotografiju, nikakve podatke u opisu i jedina objava je upravo ona o nagradnoj igri.
S obzirom na ranije objave lažnih nagradnih igara u kojima su se koristili njihovi vizuali, Pepco je u studenom prošle godine objavio upozorenje da se njihove promotivne aktivnosti nalaze samo na njihovoj službenoj stranici.
“Dragi kupci, dobivamo razne informacije o lažnim PEPCO profilima te vas želimo obavijestiti kako ih sve redovno prijavljujemo. Hvala vam na obavijestima i informacijama koje nam šaljete, a ovom bismo vas prilikom htjeli podsjetiti na jedine službene profile naših trgovina na kojima možete vidjeti točnu ponudu i trenutačne promocije: www.facebook.com/PEPCOhr, www.instagram.com/pepcohr te www.pepco.hr, navodi se.
Ističu da će svaka promotivna aktivnost koju PEPCO organizira biti objavljena isključivo na njihovim službenim stranicama s jasno navedenim pravilima i uvijek u skladu sa svim važećim zakonima. U slučaju sumnje, upućuju korisnike Facebooka da ih kontaktiraju.
Prijavite se na F-zin, Faktografov newsletter
Prijavom pristajete na Uvjete korištenja i Politiku privatnosti.
Ovakav tip prevara pojavljuje se često
O lažnim nagradnim igrama u kojima su se koristili vizuali lanca trgovina Pepco Faktograf je već pisao u više navrata (1,2,3,4, 5). Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža vrlo često obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.
Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.