Facebook stranica “Konzum Hrvatska” lažno se predstavlja kao službena stranica trgovačkog lanca Konzum, te obmanjuje korisnike Facebooka lažnom nagradnom igrom.
Ova lažna Facebook stranica tvrdi da organiziraju nagradnu igru u trajanju od 4. studenog do 1. prosinca, te da dijele 40 nagrada u iznosima od 600 kuna. Korisnike pozivaju da, ako žele sudjelovati u nagradnoj igri, obavezno lajkaju njihovu stranicu, te da podijele i lajkaju objavu o lažnoj nagradnoj igri. Njihova je objava podijeljena više od 1400 puta.
Uspjeli su obmanuti veći broj korisnika Facebooka, iako je posjetom stranici “Konzum Hrvatska” lako utvrditi da se radi samo o imitaciji službene stranice Facebooka. Ova stranica ima manje od osam tisuća lajkova korisnika, dok stvarnu stranicu Konzuma (koja se i zove samo “Konzum”) prati više od 250 tisuća ljudi.
Faktograf je ranije pisao opširno pisao o lažnim Facebook profilima i stranicama – kako varaju, tko ih kreira i kako se na njima zarađuje – a više možete pročitati ovdje.