Na društvenim mrežama ponovno se pojavila lažna stranica „Lidl-Hrvatska“ i opet izazvala silan broj dijeljenja objave kojom se lažno oglašava „nagradna igra“.
Gotovo 3 i pol tisuće korisnika Facebooka, u samo petnaestak sati podijelilo je objavu stranice „Lidl-Hrvatska“ u kojoj se lažno najavljuje dodjeljivanje „30 bonova u iznosu od 1500 kuna“.
Faktograf je i ranije, u dva navrata, raskrinkavao lažne stranice istog i sličnog imena. Najnovija lažna stranica najuspješnija je do sada. Naime, ranije lažne nagradne igre puno su se sporije širile Facebookom.
U tim je ranijim navratima, na svojoj jedinoj službenoj stranici, reagirala i tvrtka Lidl. Upozorili su tada da je jedina njihova službena stranica „Lidl Hrvatska“ čiju verificiranost pokazuje i plavi znak s kvačicom, službenom oznakom koju Facebook dodjeljuje službenim i potvrđenim stranicama. Nagradne igre Lidla, kao i drugi oblici obavijesti, objavljuju se isključivo na toj službenoj stranici.
Korisnike su i ovog puta upozorili na lažnu nagradnu igru objavom na službenoj stranici.
“Poštovani kupci, zbog pojave lažne stranice trgovine Lidl – Lidl-Hrvatska, s kojom se lažno predstavljaju i dijele nagrade, upozoravamo vas kako je ovo JEDINA službena stranica Lidla. Kako bi osigurali svoju vjerodostojnost i zaštitili vas od prijevara, lažna stranica je prijavljena”, objavio je Lidl.
Faktograf je komentar Lidla zatražio i u ovom slučaju.
“Lidl Hrvatska ni na koji način nije povezan s lažnom Facebook stranicom „Lidl-Hrvatska“, rečeno nam je.
Faktograf je ranije pisao opširno pisao o lažnim Facebook profilima i stranicama – kako varaju, tko ih kreira i kako se na njima zarađuje – a više možete pročitati ovdje.