Još jedna lažna nagradna igra (arhivirana ovdje) širi se Facebookom.
“Za proslavu 47 godina @KONZUM-a šaljemo posebnu poklon vrećicu svima koji 30. rujna u 19 sati podijele i napišu GOTOVO”, navodi se u objavi.
U manje od dana objava je skupila više od 600 reakcija, a osobama koje su na objavu komentirale govori se da je glavni uvjet za dobivanje poklona to da objavu podijele u svojih 10 Facebook grupa, čime se još više širi doseg lažne nagradne igre.
Facebook stranica “Konzum FANS” kreirana je 27. rujna 2022., a prate ju tek 53 osobe.
Lažna nagradna igra, pak, vodi na internetsku stranicu na kojoj se navodi da je osoba službeno izabrana za dobitnika nagrade od 5000 eura te da se treba registrirati na poveznici, dok će nagrade biti poslane nakon završene registracije.
Ne nasjedajte, radi se o prevari čiji je cilj krađa podataka ili novčanih sredstava. Kao što Konzum piše na svojim stranicama, jedina službena Facebook stranica Konzuma je: https://www.facebook.com/Konzum.
Faktograf je poslao upit Konzumu iz kojega su odgovorili da je “‘Konzum FANS’ lažna Facebook stranica koja bez dopuštenja koristi Konzumov logotip, fotografije i širi lažne informacije”.
“Ovakve lažne stranice koje organiziraju nagradne igre u naše ime pojavljuju se periodički, a mi ih svaki put prijavimo Facebooku te obavijestimo naše kupce o situaciji putem objave na službenoj Facebook stranici i internetskoj stranici Konzuma. Savjetujemo svim kupcima da i oni prijave lažnu stranicu te da nikako ne dijele svoje osobne podatke. Jedinu službenu Facebook stranicu Konzuma možete pratiti na ovom linku: https://www.facebook.com/Konzum/”, navode.
Prevaranti na Facebooku postaju sve domišljatiji, pa je tako Faktograf nedavno pisao o lažnim stranicama koje uglavnom ciljaju Facebook stranice i njihove administratore.
Razne prevare vrlo su česte na Facebooku. O takvim lažnim nagradnim igre Faktograf je pisao više puta. Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.
Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.
Članak je 29.9.2022. nadopunjen te je dodan odgovor Konzuma na upit.