Na Facebook stranici Lidl Fans pojavila se lažna nagradna igra u kojoj se korisnike obećanjem dobivanja poklon vrećica i poklon kartica i novčanih nagrada navodi na klikanje linkova na kojima im se pokušava prodati sadržaj za mobitel.
“Kako bismo proslavili 90. rođendan @LIDL-a, podijelit ćemo posebne poklon vrećice i Lidl poklon kartice ljudima koji podijele i napišu “Gotovo” prije 5. studenog.!!”, piše u statusu na stranici Lidl Fans.
Lažna nagradna igra objavljena je na Facebook profilu “Lidl Fans” 3. studenog, a od objave je prikupila 1,7 tisuća dijeljenja, 3,1 tisuću komentara i 478 ostalih reakcija.
Lidl na službenim stranicama potvrdio da se radi o lažnoj nagradnoj igri
U komentarima na službenoj stranici trgovačkog lanca Lidl potvrđeno je da se radi o lažnoj nagradnoj igri te da će Lidl poduzeti korake kako bi suzbio takvu praksu. Faktograf je i ranije u više navrata pisao o lažnim nagradnim igrama u kojima su se prevaranti neovlašteno koristili imenom i fotografijama Lidla.
U najnovijoj objavi prevara ide u dva smjera: prvi je da se potiče ljude da pišu “Gotovo” u komentarima i dijele objavu kako bi širili njezinu vidljivost na Facebooku, a druga je da ih se potiče na “klikanje” koje ih vodi na lažnu internetsku stranicu Lidla.
Prijavite se na F-zin, Faktografov newsletter
Prijavom pristajete na Uvjete korištenja i Politiku privatnosti.
Fotografija iz slične prevare u Irskoj 2017. godine
Prevaranti na toj stranici, koju lažno predstavljaju kao “službene Lidl stranice”, pozivaju ljude da registriraju svoje brojeve mobilnog telefona kako bi dobili “poklon kod i bon 2000 kn” koji mogu iskoristiti u Lidl trgovini.
Na toj se lažnoj “službenoj” stranici nalazi fotografija Lidlovih zaposlenika s Malte iz 2020. godine te ona Lidlovih vrećica koja je još 2017. godine korištena za lažne nagradne igre u Irskoj.
Cilj je prodati skupu mobilnu uslugu
Kada se na toj lažnoj stranici Lidla klikne na “registriraj se”, korisnik doznaje kako mu se, u potrazi za poklon bonovima i nagradama, nudi kupovina “više od 250 zabavnih igrica”, “testiranje IQ-a” i praćenje horoskopa. No, sve to uz cijenu od 30 kuna po poruci i uz napomenu da se “dodatni troškovi prijenosa podataka naplaćuju prema cjeniku mobilnog operatera”.
Faktograf je i prošlog tjedna objavio članak o sličnoj lažnoj nagradnoj igri. Tada su prevaranti koristili lažnu stranicu “Kaufland Fans ‘HR’, dok se u ovom slučaju koristi “Lidl Fans”, a cilj je bio isti – prodaja sadržaja na mobitelu.
Zaključno, na Facebook stranici “Lidl Fans” pojavila se lažna nagradna igra preko koje se obećanjem korisnicima da će dobiti poklon bonove pokušava prodati skupa mobilna usluga.