Razotkriveno

U još jednoj lažnoj nagradnoj igri preko Lidla pokušavaju prodati mobilnu uslugu

Na Facebook stranici "Lidl Fans" pojavila se lažna nagradna igra preko koje se obećanjem korisnicima da će dobiti poklon bonove pokušava prodati skupa mobilna usluga.
Foto: Lidl Hrvatska

Na Facebook stranici Lidl Fans pojavila se lažna nagradna igra u kojoj se korisnike obećanjem dobivanja poklon vrećica i poklon kartica i novčanih nagrada navodi na klikanje linkova na kojima im se pokušava prodati sadržaj za mobitel.

“Kako bismo proslavili 90. rođendan @LIDL-a, podijelit ćemo posebne poklon vrećice i Lidl poklon kartice ljudima koji podijele i napišu “Gotovo” prije 5. studenog.!!”, piše u statusu na stranici Lidl Fans.

Lažna nagradna igra objavljena je na Facebook profilu “Lidl Fans” 3. studenog, a od objave je prikupila 1,7 tisuća dijeljenja, 3,1 tisuću komentara i 478 ostalih reakcija.

Lidl na službenim stranicama potvrdio da se radi o lažnoj nagradnoj igri

U komentarima na službenoj stranici trgovačkog lanca Lidl potvrđeno je da se radi o lažnoj nagradnoj igri te da će Lidl poduzeti korake kako bi suzbio takvu praksu. Faktograf je i ranije u više navrata pisao o lažnim nagradnim igrama u kojima su se prevaranti neovlašteno koristili imenom i fotografijama Lidla.

U najnovijoj objavi prevara ide u dva smjera: prvi je da se potiče ljude da pišu “Gotovo” u komentarima i dijele objavu kako bi širili njezinu vidljivost na Facebooku, a druga je da ih se potiče na “klikanje” koje ih vodi na lažnu internetsku stranicu Lidla.

Prijavite se na F-zin, Faktografov newsletter

Prijava

Prijavom pristajete na Uvjete korištenja i Politiku privatnosti.

Fotografija iz slične prevare u Irskoj 2017. godine

Prevaranti na toj stranici, koju lažno predstavljaju kao “službene Lidl stranice”, pozivaju ljude da registriraju svoje brojeve mobilnog telefona kako bi dobili “poklon kod i bon 2000 kn” koji mogu iskoristiti u Lidl trgovini.

Na toj se lažnoj “službenoj” stranici nalazi fotografija Lidlovih zaposlenika s Malte iz 2020. godine  te ona Lidlovih vrećica koja je još 2017. godine korištena za lažne nagradne igre u Irskoj.

Cilj je prodati skupu mobilnu uslugu

Kada se na toj lažnoj stranici Lidla klikne na “registriraj se”, korisnik doznaje kako mu se, u potrazi za poklon bonovima i nagradama, nudi kupovina “više od 250 zabavnih igrica”, “testiranje IQ-a” i praćenje horoskopa. No, sve to uz cijenu od 30 kuna po poruci i uz napomenu da se “dodatni troškovi prijenosa podataka naplaćuju prema cjeniku mobilnog operatera”.

Faktograf je i prošlog tjedna objavio članak o sličnoj lažnoj nagradnoj igri.  Tada su prevaranti koristili lažnu stranicu “Kaufland Fans ‘HR’, dok se u ovom slučaju koristi “Lidl Fans”, a cilj je bio isti – prodaja sadržaja na mobitelu.

Zaključno, na Facebook stranici “Lidl Fans” pojavila se lažna nagradna igra preko koje se obećanjem korisnicima da će dobiti poklon bonove pokušava prodati skupa mobilna usluga.

Facebook
Twitter
Live blog
Dezinformacije o koronavirusu

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.