Razotkriveno

Lidl ne dijeli darovne vrećice onima koji napišu “Sretan Božić”. Radi se o lažnoj nagradnoj igri

Lidl

Na Facebook stranici “Lidl Fans” pojavila se još jedna lažna nagradna igra koji nema nikakve veze s Lidlom Hrvatska.

?? Za doček Božića i Nove godine. Šaljemo 800 posebnih darovnih vrećica svima koji podijele i napišu “Sretan Božić” prije 30. prosinca 2022. Sretno! ?, navodi se u objavi (arhivirana ovdje).

 

Izvor: Screenshot Facebook

 

Lažna nagradna igra na stranici “Lidl Fans” objavljena je 23. prosinca, a objava je prikupila 238 dijeljenja, 102 komentara i 44 oznake ‘sviđa mi se’.

Lidl Fans je lažna stranica koja nema veze s Lidlom

Faktograf se Lidlu Hrvatska obratio u vezi lažne nagradne igre koju je u studenom također objavila stranica “Lidl Fans”. Tada su nam potvrdili da je riječ o lažnom nagradnom natječaju i da se radi o lažnoj stranici.

“Facebook stranica Lidl Fans još je jedna u nizu lažnih stranica te je ovdje riječ i o lažnom nagradnom natječaju”, stoji u odgovoru Lidla na naš upit. Napominju također da se jedina službena Facebook stranica Lidla Hrvatska nalazi na ovom linku.

Ističu i da su zbog vjerodostojnosti i zaštite kupaca lažnu stranicu “Lidl Fans” prijavili.

Lažni nagradni natječaji kojima se želi povećati doseg stranica, prodati skupe mobilne usluge ili namamiti korisnike na pretplatnički ugovor u Hrvatskoj su postali učestala praksa, o čemu je Faktograf pisao u više navrata.

Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.

Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.

Facebook
Twitter

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.