Na Facebook stranici “Lidl Fans” pojavio se još jedan lažni nagradni natječaj koji nema nikakve veze s Lidlom Hrvatska, a cilj mu je koji povećati vidljivost stranice.
“Za proslavu Božića i Nove godine ove godine, @LiDL će poslati posebnu poklon vrećicu i 860 bicikala svima koji u komentaru “Sretan Božić” do 25. prosinca. Sretno!”, stoji u statusu na stranici Lidl Fans.
Lažni nagradni natječaj na stranici “Lidl Fans” objavljen je 8. studenog, a od objave je prikupio 191 dijeljenja, 58 komentara i 18 drugih reakcija.
Lidl u odgovoru na naš upit potvrdio da se radi o lažnom nagradnom natječaju
O spomenutom nagradnom natječaju poslali smo i službeni upit Lidlu Hrvatska iz kojeg su nam potvrdili da je riječ o lažnom nagradnom natječaju.
“Facebook stranica Lidl Fans još je jedna u nizu lažnih stranica te je ovdje riječ i o lažnom nagradnom natječaju”, stoji u odgovoru Lidla na naš upit. Napominju također da se jedina službena Facebook stranica Lidla Hrvatska nalazi na ovom linku.
Ističu i da su zbog vjerodostojnosti i zaštite kupaca lažnu stranicu “Lidl Fans” prijavili.
U najnovijoj objavi na ovoj stranici ljude se potiče da pišu komentar “Sretan Božić” kako bi povećali doseg stranice, a nakon što to naprave u komentaru ih mole da objavu podijele u još devet aktivnih grupa kako bi dodatno proširili doseg stranice: “Zdravo XY, hvala. Vaš unos je skoro završen! Još uvijek prvo morate dovršiti postupak provjere valjanosti. Da biste to učinili, jednostavno podijelite ovu objavu sa 9 aktivnih grupa u kojima se nalazite. Hvala“.
Lažni nagradni natječaji postali su učestala praksa
Lažni nagradni natječaji kojima se želi povećati doseg stranica, prodati skupe mobilne usluge ili namamiti korisnike na pretplatnički ugovor u Hrvatskoj su postali učestala praksa, o čemu je Faktograf pisao u više navrata.
Tako se početkom ovog mjeseca na Facebook stranici “Kaufland Fans” koja nema nikakve veze s poznatim trgovačkim lancem, pojavila nova lažna nagradna natječaj u kojoj se obećanjem darivanja poklon vrećica, shopping kartica i novčanih nagrada, korisnicima pokušava prodati mobilna usluga. Početkom studenog je stranica “Lidl Fans” pak imala slični lažni nagradni natječaj, samo se u tom lažnom natječaju korisnike obećanjem dobivanja poklon vrećica i poklon kartica i novčanih nagrada navodilo na klikanje linkova na kojima im se pokušava prodati sadržaj za mobitel.
Slični lažni nagradni natječaji širili su se društvenim mrežama i za druge trgovačke lance poput Konzuma, Pevexa i Pepca.