Razotkriveno

Viralna snimka dječaka koji promatra oluju zapravo je reklamni spot

Reklamna kampanja američkog studija za dizajn nakita potaknula je brojne teorije zavjera, uključujući i onu koja navodi da se na nebu iznad Zagreba u vrijeme oluje ukazao križ ili NLO.
screenshot

Facebookom se širi snimka navodne oluje za koju neki tvrde da je snimka posljednje razorne oluje koja je pogodila Italiju (arhivirano ovdje), a neki pak tvrde da je snimka oluje iz Zagreba (arhivirano ovdje).

Jedna snimka objavljena je 23. srpnja na Facebook profilu privatnog korisnika uz opis “Milano, još jedna prirodna pojava?” , a prikupila je 12 tisuća dijeljenja, 1500 komentara i više od 8300 ostalih reakcija.

Screenshot/Facebook

Istovjetna snimka objavljena je 2. kolovoza također na Facebook profilu privatnog korisnika samo uz opis “Excluzivna snimka , oluje koja je poharala Zagreb … gledajte nebo NLO ili kriz na nebu … ko kako tumači…. Snimljeno u Zagrebu… Storm that demolish Zagreb , look sign on sky… NLO , cross ??? ??? copyrigts….”, a prikupila je 6 dijeljenja, 14 komentara i 28 ostalih reakcija.

Screenshot/Facebook

Predstavljanje novog loga

Snimka prikazuje dječaka koji na krovu zgrade promatra oluju i u nekom trenutku se na nebu pojavljuje misteriozni znak koji podsjeća na svemirske letjelice kakve se mogu vidjeti u filmovima znanstvene fantastike. Međutim, ona nije nastala ni u Italiji ni u Zagrebu.

Koristeći Reverse Image Search došli smo do internetske stranice koja arhivira newslettere brendova pod nazivom Milled, u sklopu koje se može naći video misteriozne pojave.

Video je nastao kao dio reklamne kampanje američkog studija koji se bavi dizajnom nakita Vitaly.

Kreativni direktor Vitalyja Zack Vitiello u newsletteru je pojasnio da im je namjera bila novi logo studija koji se naziva Glyph predstaviti na inovativniji način.

“Htjeli smo predstaviti Glyph na dramatičniji način nego samo reći: ‘Hej, pogledaj naš novi logo.’ Zamišljali smo kako Glif ‘dolazi’ na Zemlju – neka vrsta nadzemaljskog entiteta, obavijenog misterijom”, istaknuo je Vitiello. O snimci je pisao i naš partnerski portal iz regije Istinomer.rs.

Video je prvo objavljen na Tik Toku

Video u kojem dječak promatra olujno nebo prvotno je objavljen na službenom Tik Tok profilu brenda Vitaly uz opis “nismo ništa vidjeli. #saslušanje #kongres #nlo #izvanzemaljci” (eng. we didn’t see nuthing. #uaphearing #congress #ufo #aliens), referirajući se ustvari na saslušanje bivših djelatnika obavještajne službe u američkom Kongresu.

BBC  u svom izvještaju navodi da su unutar dva sata tri svjedoka “opisala svoje susrete s objektima koji su prkosili fizici i ispričala o pilotima koji su se bojali progovoriti, biološkom materijalu pronađenom u letjelicama i navodnoj odmazdi protiv zviždača”. Navode i da su svi istaknuli da to predstavlja potencijalnu prijetnju nacionalnoj sigurnosti.

Saslušanje nije predstavljalo potvrdu vanzemaljskog života, ali činjenica da su svjedoci imali veliko saslušanje pred Kongresom bila je značajna sama po sebi, navodi se, između ostalog u članku.

Zaključno, snimka na kojoj dječak na krovu promatra nebo za vrijeme oluje na kojem se u jednom trenutku pojavljuje znak u obliku slova X koji podsjeća na neidentificirani leteći objekt nije nastao u vrijeme oluje u Italiji ili u Zagrebu. Radi se o reklamnoj kampanji američkog studija za dizajn nakita Vitaly koji je na taj način htio predstaviti logo svog brenda.

 

Facebook
Twitter

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.