Faktograf.hr

Samo činjenice

Nismo dobili medijsku strategiju

HRT

Donijeti Medijsku strategiju u čiju će izradu biti uključena javnost i novinarska struka – bilo je obećanje HDZ-a  koje nije ostvareno.

Na početku mandata ministrica Nina Obuljen Koržinek najavljivala je rad na prihvaćanju strategije i medijskog zakonodavstva i to na temelju rada kojeg je privela kraju prethodna garnitura u Ministarstvu kulture, da bi prema kraju mandata govorila kako se izrada medijske strategije treba, baš kao i strateški dokumenti svih resora, uklopiti u Nacionalnu razvojnu strategiju 2030. Dokument je to koji bi trebao biti “strateški razvojni dokument”, a koji će biti i podloga za programiranje novog financijskog razdoblja kad je riječ o europskim fondovima. Njegovo  završavanje ministar Marko Pavić najavljivao je za ovo proljeće. To se, međutim, još nije dogodilo.

I bez postojanja Medijske strategije, Ministarstvo kulture je krenulo u izradu parcijalnih zakona s područja medija. Zbog usklađivanja s europskim direktivama, prionulo se izradi novog Zakona o elektroničkim medijima (ZEM). ZEM je prošao javno savjetovanje, a izvješće po provedenom savjetovanju koje je bilo najavljeno za kraj ožujka nije još objavljeno.

Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Uočili ste neku izjavu za koju vjerujete da bi je Faktograf trebao obraditi? Sumnjate u točnost viralnih objava na društvenim mrežama? Pišite nam na info@faktograf.hr ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.

Faktograf.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice Faktograf.hr slažete se s korištenjem kolačića.