Obećanja

Nismo dobili medijsku strategiju

HRT

Donijeti Medijsku strategiju u čiju će izradu biti uključena javnost i novinarska struka – bilo je obećanje HDZ-a  koje nije ostvareno.

Na početku mandata ministrica Nina Obuljen Koržinek najavljivala je rad na prihvaćanju strategije i medijskog zakonodavstva i to na temelju rada kojeg je privela kraju prethodna garnitura u Ministarstvu kulture, da bi prema kraju mandata govorila kako se izrada medijske strategije treba, baš kao i strateški dokumenti svih resora, uklopiti u Nacionalnu razvojnu strategiju 2030. Dokument je to koji bi trebao biti “strateški razvojni dokument”, a koji će biti i podloga za programiranje novog financijskog razdoblja kad je riječ o europskim fondovima. Njegovo  završavanje ministar Marko Pavić najavljivao je za ovo proljeće. To se, međutim, još nije dogodilo.

I bez postojanja Medijske strategije, Ministarstvo kulture je krenulo u izradu parcijalnih zakona s područja medija. Zbog usklađivanja s europskim direktivama, prionulo se izradi novog Zakona o elektroničkim medijima (ZEM). ZEM je prošao javno savjetovanje, a izvješće po provedenom savjetovanju koje je bilo najavljeno za kraj ožujka nije još objavljeno.

Facebook
Twitter

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.