Donijeti Medijsku strategiju u čiju će izradu biti uključena javnost i novinarska struka – bilo je obećanje HDZ-a koje nije ostvareno.
Na početku mandata ministrica Nina Obuljen Koržinek najavljivala je rad na prihvaćanju strategije i medijskog zakonodavstva i to na temelju rada kojeg je privela kraju prethodna garnitura u Ministarstvu kulture, da bi prema kraju mandata govorila kako se izrada medijske strategije treba, baš kao i strateški dokumenti svih resora, uklopiti u Nacionalnu razvojnu strategiju 2030. Dokument je to koji bi trebao biti “strateški razvojni dokument”, a koji će biti i podloga za programiranje novog financijskog razdoblja kad je riječ o europskim fondovima. Njegovo završavanje ministar Marko Pavić najavljivao je za ovo proljeće. To se, međutim, još nije dogodilo.
I bez postojanja Medijske strategije, Ministarstvo kulture je krenulo u izradu parcijalnih zakona s područja medija. Zbog usklađivanja s europskim direktivama, prionulo se izradi novog Zakona o elektroničkim medijima (ZEM). ZEM je prošao javno savjetovanje, a izvješće po provedenom savjetovanju koje je bilo najavljeno za kraj ožujka nije još objavljeno.