Razotkriveno

Pepco ne dijeli gotovinu i mobitel ako pogodite u kojoj kutiji je nagrada

Tvrtka Pepco objavila je upozorenje u kojem stoji da se sve nagradne igre organiziraju isključivo na njihovoj službenoj stranici.
Screenshot: Facebook

Na Facebook stranici PEPCO-Fanss objavljena je nagradna igra (arhivirano ovdje) u sklopu koje se korisnicima dijele bonovi za kupovinu, gotovina i mobitel Samsung Galaxy S23. U opisu nagradne igre navodi se sljedeće:

🎊 @Pepco tim ima igru ​​danas, odaberite iz nagradnih kutija ispod, samo 3 kutije sadrže nagrade. Okušajte svoju sreću već danas i uzmite bonove za kupovinu, gotovinu i Samsung GALAXY S23 od nas. Sretno NAPOMENA: Sve sretne dobitnike tim će kontaktirati izravno putem poruke. Hvala.🛒

Screenshot/Facebook

Nagradna igra je objavljena 26. svibnja, a prikupila je više od 1500 dijeljenja, 1500 komentara i 564 ostale reakcije.

Još jedna u nizu prevara korisnika na društvenim mrežama

U ovom slučaju ipak radi se o još jednoj u nizu prevara koji se šire društvenim mrežama s ciljem povećanja vidljivosti stranice i prikupljanja osobnih podataka korisnika. Naime, PEPCO-Fanss nije službena stranica brenda Pepco u Hrvatskoj. Službena stranica Pepco Hrvatska ima više od 140 tisuća pratitelja, dok stranica PEPCO-Fanss broji svega 246 pratitelja. Također, lažna stranica PEPCO-Fanss nema ispunjene gotovo nikakve podatke o brendu Pepco, dok službena stranica ima ispunjene sve podatke i redovito objavljuje objave različitog tipa za razliku od stranice PEPCO-Fanss koja ima objave posvećene samo lažnom nagradnom natječaju.

S obzirom na to da se administratori stranica na Facebooku ne mogu samoinicijativno javiti pratiteljima, od korisnika se traži da komentiraju kako bi im poslali poruku i od njih, očito, tražili osobne podatke kako bi im “poslali” navodnu nagradu.

Prijavite se na F-zin, Faktografov newsletter

Prijava

Prijavom pristajete na Uvjete korištenja i Politiku privatnosti.

Zbog ranijih objava lažnih nagradnih igara u kojima su se koristili njihovi vizuali, Pepco je u studenom prošle godine objavio upozorenje da se njihove promotivne aktivnosti nalaze samo na njihovoj službenoj stranici.

“Dragi kupci, dobivamo razne informacije o lažnim PEPCO profilima te vas želimo obavijestiti kako ih sve redovno prijavljujemo. Hvala vam na obavijestima i informacijama koje nam šaljete, a ovom bismo vas prilikom htjeli podsjetiti na jedine službene profile naših trgovina na kojima možete vidjeti točnu ponudu i trenutačne promocije: www.facebook.com/PEPCOhrwww.instagram.com/pepcohr te www.pepco.hr. Svaka promotivna aktivnost koju PEPCO organizira bit će objavljena isključivo na našim službenim stranicama s jasno navedenim pravilima i uvijek u skladu sa svim važećim zakonima. Budite oprezni i u slučaju sumnje, kontaktirajte nas!”, stajalo je u objavi Pepca iz studenog.

O lažnim nagradnim igrama u kojima su se koristili vizuali lanca trgovina Pepco Faktograf je već pisao u više navrata (1,2,3,4). Internetski prevaranti korisnicima društvenih mreža vrlo često obećavaju vrijedne nagrade, a zapravo ih pokušavaju opljačkati. Nekima je namjera od korisnika pokušati izvući novac, drugi preferiraju krađu osobnih podataka.

Više o tome kako se putem lažnih Facebook profila i stranica varaju korisnici ove društvene mreže pisali smo ovdje, a o tome kako internetski prevaranti iskorištavaju društveno zanemarivanje starijih osoba pisali smo ovdje.

Facebook
Twitter

Uočili ste objavu na društvenim mrežama i želite da provjerimo je li točna? Želite nas upozoriti na netočnu ili manipulativnu izjavu političara? Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Pišite nam na [email protected] ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.