Ponovno je aktivna lažna stranica “Lidl-Hrvatska”

A. Br.

Na društvenim mrežama ponovno se pojavila lažna stranica „Lidl-Hrvatska“ i opet izazvala silan broj dijeljenja objave kojom se lažno oglašava „nagradna igra“.

Gotovo 3 i pol tisuće korisnika Facebooka, u samo petnaestak sati podijelilo je objavu stranice „Lidl-Hrvatska“ u kojoj se lažno najavljuje dodjeljivanje „30 bonova u iznosu od 1500 kuna“.

Faktograf je i ranije, u dva navrata, raskrinkavao lažne stranice istog i sličnog imena.  Najnovija lažna stranica najuspješnija je do sada. Naime, ranije lažne nagradne igre puno su se sporije širile Facebookom.

U tim je ranijim navratima, na svojoj jedinoj službenoj stranici, reagirala i tvrtka Lidl. Upozorili su tada da je jedina njihova službena stranica „Lidl Hrvatska“  čiju verificiranost pokazuje i plavi znak s kvačicom, službenom oznakom koju Facebook dodjeljuje službenim i potvrđenim stranicama. Nagradne igre Lidla, kao i drugi oblici obavijesti, objavljuju se isključivo na toj službenoj stranici.

Korisnike su i ovog puta upozorili na lažnu nagradnu igru objavom na službenoj stranici.

“Poštovani kupci, zbog pojave lažne stranice trgovine Lidl – Lidl-Hrvatska, s kojom se lažno predstavljaju i dijele nagrade, upozoravamo vas kako je ovo JEDINA službena stranica Lidla. Kako bi osigurali svoju vjerodostojnost i zaštitili vas od prijevara, lažna stranica je prijavljena”, objavio je Lidl.

Faktograf je komentar Lidla zatražio i u ovom slučaju.

“Lidl Hrvatska ni na koji način nije povezan s lažnom Facebook stranicom „Lidl-Hrvatska“, rečeno nam je.

Faktograf je ranije pisao opširno pisao o lažnim Facebook profilima i stranicama – kako varaju, tko ih kreira i kako se na njima zarađuje – a više možete pročitati ovdje.

Imate prijedloge, pohvale ili kritike? Uočili ste neku izjavu za koju vjerujete da bi je Faktograf trebao obraditi? Želite nas upozoriti na neodgovorno ponašanje političara? Pišite nam na info@faktograf.hr ili nas kontaktirajte putem Twittera ili Facebooka.


Iz kategorije "Provjera točnosti"