“Dovršiti izgradnju autocestovne mreže te izgraditi obilaznice velikih gradova i poveznice regionalnih pravaca na autoceste (uključujući Pelješki most i autocestu do Dubrovnika)”, obećao je HDZ pod vodstvom Andreja Plenkovića u programu s kojim je izašao na parlamentarne izbore 2016. godine.
Najambiciozniji dio ovog projekta, famozni Pelješki most, mogao bi u izgradnju krenuti već ove godine. Resorni ministar Oleg Butković najavio je to 18. rujna 2017. u razgovoru za Hrvatski radio. Javni natječaj je proveden, a Hrvatske ceste kao nositelj projekta moraju odabrati najbolju između tri ponude koje su ušle u završni krug natječaja. Ponude su dostavili austrijski Strabag (2,6 milijardi kuna bez PDV-a), talijansko-turski konzorcij Astaldi-Ictas (2,5 milijardi kuna bez PDV-a) i kineski China Road and Bridge (2 milijarde kuna bez PDV-a). Na internetskoj stranici Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture javnosti je dostupan i hodogram aktivnosti na projektu izgradnje Pelješkog mosta.
Očekuje se da će izgradnja mosta trajati tri i pol godine, odnosno da bi Pelješki most za promet mogao biti otvoren najranije 2021. godine.
Vlada RH u svibnju je donijela Program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2017. do 2020. godine, a u koji sadrži listu projekata koji bi trebali biti provedeni u predmetnom razdoblju. Ukupno bi se u izgradnju državnih cesta između 2017. i 2020. trebalo uložiti 5,7 milijardi kuna. Hrvatske autoceste u međuvremenu također nastavljaju provoditi aktivnosti shodno svom godišnjem planu građenja.